Monday 15 August 2011

SKETSA TIGA ORANG BAYI





<hei budak pink... apa yang ko
termenung tu???                  
Aku tengah fikirkan boyfriend akulah...
 <waah.. kecil2 lagi dah ada boyfriend dah. Betul2 HO LIAO lah 
                                    ko ni.


                                                        


Pasai apa yg hak nak trkejut sngat ni???.. aku knal boyfriend aku kat facebook da.






                                
                                   

< Apesal dngan boyfriend ko.. die ada skandal lain ke??




               
Dia janji kat aku nak bagi beli PAMPERS baru..... la ni tnggah tnggu call dari dia lah.

 < Mak bapak ko tak tahu ke ko ada boyfriend??

                                                     
Pasai apa pulak tak tahu... depa yg bagi green light kat aku.
hang pa semua jngan jeles tau...




< Tak baiklaaah... kita masih kecil, mana patut brcinta.. 



Hang jngan pndai2 nak bagi nasihat kat aku...
Tak pasai2 kang aku tumbuk!!.. Mampus! hang!
Muka dah lah mcam katun.. ada hati nak bagi 
nasihat kat orang.
< uweeek...uwekk..uweeeekk.......

 
s                                             
  < Ko tngok.. dah nangis dah dia... engko ni jhatlah.
                                      Nampak jak Pink.. tapi dalam hati ada Buaya.        

                       

                                 
                                   
                         Penatlah aku layan kome berdua ni.. La ni... baik aku 
               tlepon boyfriend aku...  nak dating ngan dia. Kome berdua
tnggulah kat sana, malas nak layan korang.....      




8 comments:

  1. cik bell.... baby ni muka cute tapi GANAS!!! ... HAhahah

    ReplyDelete
  2. auwww...bopren nak beli pampers

    ReplyDelete
  3. Nak bagi Pampers ada tanda love.. huhuh

    ReplyDelete
  4. seriously lawak plus cute baby2 nih :p

    ReplyDelete
  5. hahah..cutenye
    good luck yer contest tagline
    saya da vote

    ReplyDelete
  6. terima kasih juanita........

    ReplyDelete